// a beat
Segmen : My Awesome Flawless Bias
24 Nov 2012


First of all Assalamualaikum n Annyeonghaseo .... cak3 sblm ni aku malas sangat nk join segmen yg lain2 sbb sedikit x berminat la :( ...tapi yg kali ni punyaa aku mau ! hik3 :D sapa x mau sbb segmen ni about my bias kay.... :) huhuhu..i start kayy :D

Annyeonghaseyo ! My name Diana and my bias is Son Dong Woon. OMG ! kadang2 tu obses la jgak tp x la sgt2. Tapi bila tengok orang lain pon minat dia jugak aku pun mula la gelisah and mcm2 lagi, jeles la katakan. Mau tau sebab apa aku love3 gila kat dia? Dialah orang yang buat aku minat korea sampai sekarang. Dalam group B2ST dia yang paling handsome, tinggi, cute, cool, childish, innocent, ceria, shy, clever , friendly, seksi, mata yang cantik, smart, hidung yang mancung, bibirnya merah pink and suara dia tu membuatkan aku hati aku terlekat dekat dia sampai sekarang. Lagi satu, dia punya birthday sama bulan dengan aku, JUNE. :D He is the maknae (youngest) of the group. Dong Woon is known for his more Western look compared to the other members he also has various talents such as speaking English and Chinese as well as playing the electric flute. hehe Due to his matured looks, people would call him the oldest member(s).kan3? HAHA but for me, he is the cutesttt ! XD sudah la tinggi ... lagipun aku memang suka sangat lelaki yang tinggi ni :) aku mula suka dia tahun lepas time tengok MV lagu Beautiful. Lepas tu mula la aku mencari lagu2 lain sehingga aku terjumpa lagu When The Door Closes yang dia sendiri nyanyi dgn Doojoon . alah x tau ka? lagu yg dalam blog aku ni la ..suka gila lagu ni...oppa Saranghae ! Love you ! Muahhh3 .. *over tak ?? alahh .ada aku kisah :\ satu hari aku harap sangat aku dapat jumpa dia, tengok dia ada depan mata aku ... Saranghae my bias.. Dongwoon ♥

The sexiest photo of my bias... sorry banyak sangat gambar sexi ni sebab time cari tu dah tak tahan sangat dah !

Wow ! i think this is the sexiest :)

sexi + cute >.<

sexy lorhhh :D

cutee + sexy

awak sexy la ! haihh tengok sape tu? hik3

sexy candid..... ;)

Sincerely,DIANA :)


Past
Future