// a beat
PKBM always in my heart
22 Nov 2012

yg sebelah tu Kak Aziah... ketua. kecik ja kn?? tp suara dia....wow Fantastic Baby  ... 
SEBELUM KAWAD...
Assalamualaikum n slamat petang... tak tau PKBM tu apa??hahaha.. PKBM tu Persatuan Kadet Bersatu Malaysia...haaa dh tau kn....bestt gilaa kot masuk persatuan ni... tak menyesal sikit ponn :D nk tau sbb apa...? sbb ada cikgu yg sporting...senior perempuan yg baik dgn senior lelaki yg  lawak gilaa.. hahaha... depa smua baikkkkkk  sangat2.. :) thun lpas time form one
kn kna pilih nk masuk persatuan/kelab/permainan apa kn kn kn?aku pilih nk masok Kadet Polis Wanita...kelab tu x pyh amik tau lah..permainan aku masuk Badminton... semangat wooo ...haha
nk tau mcm mna aku boleh masuk PKBM?? sbb kakak2 senior dtg kelas n promosikn persatuan ni kt kami... katanya best la ..apalah... tapi memang best pon..hehe :D
bkn kawad saja tau... MENEMBAK...PANDU ARAH... dgn aktiviti2 lain lagi...
smua2 best... tp thun depan senior2 smua tu dh xdak dh...lgpun yg form 4 thun ni bknnya ramai sgt masuk PKBM...huh.. :( senior thun ni boleh thn sporting la... senior thn lpas lagiiiiiiiiii bestttt... wOW .Fantastic Babyy ! nk tau menembak kmi bknnya menembak kt kem.. kami menembak kt Lapang Sasar UUM Sintok... *nk upload gmbar bnyak2 tp dy loading slow gilaa...ahhh malas la...
nk tau aku ni terer la jgak menembak... *perasannya diaa :P kira ok la tu.... sek kmi dpt no3 menembak... tp xtau peringkat apa.. sbb bnyak sgt peringkat.. mula2 ranger dulu klau menang ranger baru p negeri plak...aku p smpai negeri saja.... sbb malas nk p yg kebangsaan punya yg thun ni...
tu cikgu tau.. .. hehe his name : Sir Shafiq...sporting lorrhh :D

ishhhh....shit aaa tenet ni... nk upload gmbaq x leh >.< menyampahnyaaaaaaaaa
okay... yg tu ja aku nk bgtau.. :D PKBM always in my heart... tak tau la next year mcm mna...
okehhh.. that's all ... smpai form 5 insyaallah ^_^
bye... Assalamualaikum
Diana  ...







Past
Future