// a beat
Alhamdulillah . . .
19 Dec 2013


7 A derrr :) 
Assalamualaikum ya habibi ya maulana :) pagiii uuoolllsszz .. alhamdulillah . terima kasih ya allah *senyumsampaitelinga . walaupun xdapat 8a , 7a pun jdi la .. besaq rahmat dh tu lorhh . berapa hari dh dok risau . nk tidoq pon tak senang .. dah la pgi kelmarin dulu mimpi buruk *kena marah dgn tecer farhani sbb bi  terok gilaa . untung mimpi tu tak jdi knyataan . emm berkat doa pgi , ptang , siang , malam . alhamdulillah bi aku A . hahaha .. pi ambik result kt cikgu roziah , dia kata 'alah xpa geo kamu ja B ' . geo B ? lahhh bi aku A .. gilaaa yg benerrrr ? hahaha . tak sangka la jugak bi A selama bertahun2 asyik dpt C jaa . wakakaka xD alhamdulillahhh :)

Menagis dak ? gila mau tak menangis derrr xD serius kecut , cuakk semua ada . dengaq pengetua sebut ada 7 A 1 C , yg 3 A pon ada . ya tuhann . . . aku dok pikiaq mama dgn abah jaa . kesian depaa . tp apa2pun aku memang berdoa sgt apapun result yg aku dapat tu dpt membuatkan mama dgn abah bangga dgn aku :) alhamdulillah .. dpt 7 A rasa mcm dapat 8 A ! rezeqii takat situ jaa . nasib baikk . 

Tahniah geng hostel girl n semua kawan2 sekolah rendah ! hehehe . thnks Sarah sbb teman aku pi cari ckgu nk ambik slip :) thnks jugak Pikah , Rob , Atyn , Ain , Llena dan semua lah :') aku sayang hampaa :') tahniah lgi skali sbb dpt 8 A :)  Kepada semua cikgu yg membantu sy selama ni , bagi tunjuk ajar dan nasihat . terima kasihh :') saya sayang cikgu saya :D

Last skali , mama dgn abah :) masehhh .. kakak rasa bersyukur sgt sbb mama dgn abah rasa bangga dgn keputusan yg kakak dpt :) takat tu ja kakak mampu :') abah , masehh sbb bersusah payah selama ni kerja pagi petang siang malam sbb nak bg kakak dgn adik boleh ada apa yg org laen ada :) jasa dan pengorbanan mama dan abah , kaka xkan lupa smpaiiii bila bila bila bila bila punn :') kakak sayang mama :) kakak sayang abah :) dan juga tak lupa kt adik aku , maseh adik sbb doakan kakak dpt keputusan yg cemerlang :)

Rasa bahagia smpai kenyangg , rasa xmau makan apaa daaa . hahaha . okay lerr . boiiiii . nak pi tngok tv . :) Assalamualaikum . .



Past
Future