// a beat
Berbau Sesuatu
13 Nov 2012

la ni nk tau aku buat apa ?? tidor.. hobi utama hahaha... pastu smbil on9 fb ,twitter ... pastu update tumblr n blog nih... ada peningkatan tak ?? yg banyak membantu : my beloved friend       ( Aisyah) miss her so much :| 
now brbalik kpada story yg Berbau Sesuatu.... hahaha :D ianya trjadi sepuluh minit yg lalu ~ 
aku tgh kusyuk on9 vs update tiba2 bau sedap ! entah bau apa la... apa la yg mama aku buat kat dapur tuh ? haihh.. my little bro baru lpas mndi time tu.. tiba2 dia yg dipersalahkan..  aku pun xtau la apa yg dia buat salah... yg aku ni dok bau sedap lagi siap tanya mama masak apa nie..? tiba2 dtg satu bau yg sgt wangi (hangit) hahaha .. rupa2nya mama tgh masak nasi smpai nasi tu hangit + kering ... pastu dok beramai satu rumah sampai yg xbersalah pun kena lol.
hahaha apalah mama nie .....:D 
ok yg tu ja nk cerita... bye . tata

(=see again to the next post ~

Past
Future